سئو سایت


سئو سایت چگونه کار می‌کند؟

یکی از مهمترین چالش های راه اندازی یک تجارت آنلاین، کسب رتبه در موتورهای جستجو می‌باشد. بهترین و باکیفیت ترین کاربران از طریق گوگل و سئو سایت وارد وب سایت شما می‌شوند و نرخ تبدیل بازدید کنندگان اُرگانیک بسیار بیشتر از دیگر بازدید کنندگان می‌باشد

 0

یکی از مهمترین چالش های راه اندازی یک تجارت آنلاین، کسب رتبه در موتورهای جستجو می‌باشد. بهترین و باکیفیت ترین کاربران از طریق گوگل و سئو سایت وارد وب سایت شما می‌شوند و نرخ تبدیل بازدید کنندگان اُرگانیک بسیار بیشتر از دیگر بازدید کنندگان می‌باشد.


بهینه سازی وب سایت

یا به اختصار SEO که در ایران به آن سئو می‌گوییم، یگانه راه حل کسب رتبه در گوگل است. بهینه سازی کدهای وب سایت، تعیین استراتژی محتوایی و افزایش اعتبار وب سایت به روش صحیح آن مهمترین بخش های سئو می‌باشند.

صاحبان وب سایت ها همیشه بدنبال افزایش بهره وری و سوددهی تجارتشان هستند. بنابراین خدمات بهینه سازی وب سایت یکی از نیازمندیهای هر وب سایتی ست.

اما انبوه سخنان مبهم و تغییر مداوم الگوریتمهای سئو توسط گوگل و همینطور روش های غیر اصولی سئو که متاسفانه توسط برخی از کارنابلدان تبلیغ می گردد باعث کم شدن اعتماد مدیران به این صنعت شده است.

در این بازار آشفته، یک بهینه سازی اصولی با استفاده از آخرین متدهای توصیخ شده توسط گوگل باعث می گردد رتبه سایت شما در مورتوهای جستجو با شیب ملایم و با ثبات بیشتری بهبود یابد.

برای یک بهینه سازی اصولی و ماندگار با وحید افشاری به عنوان اولین کارشناس ایرانی سایت مطرح WOORANK و با ۶ سال سابقه بهینه سازی بزرگ‌ترین وبسایت‌های ایرانی، یکی از TOP 10 SEO Master های دنیا به انتخاب وب سایت لینکدین، از طریق فرم روبرو تماس بگیرید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.