مدرسه بدن

مدرسه بدن (Body School)، یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل در زمینه تغذیه و سلامتی میباشد ; که دارای تیمی متشکل از افراد متخصص در زمینه رژیم های لاغری ، تناسب اندام و کاهش وزن پایدار با تکیه بر اصول علمی و روشهای ثابت شده در زمینه تغذیه نوین است.

تیم مدرسه بدن با بکارگیری رژیم های ساده (تغییر سبک زندگی بدون تحمل رژیم و ورزش) ،رژیم های حرفه ای (رژیم کتوژنیک ، رژیم اتکینز ، رژیم کانادایی ، رژیم لو کارب ) ، نمونه رژیم های رایگان (رژیم یک هفته ای ، رژیم یکماه) ، پستها و مطالب انگیزشی و آگاهی بخش در شبکه های اجتماعی و حرکات ورزشی استاندارد که مناسب هر فرد با شرایط جنسی و سنی مختص اوست ، فرد را در رسیدن به هدف خود یاری می رساند.

اگر در یکی از گروه های زیر قرار دارید سایت مدرسه بدن را دنبال کنید :

  • بدنبال کاهش وزن سریع هستم
  • بدنبال لاغری پایدار و بدون بازگشت هستم
  • میخواهم سبک زندگی سالم را تجربه و دنبال کنم
  • در روند کاهش وزن به استاپ وزنی رسیده ام و وزنم پایین نمی آید.
  • در رژیم گرفتن چندین بار شکست خورده و مایوس شدم.
  • اراده ام سست شده و نیاز به تیم پشتیبانی دارم و احتیاج دارم انگیزه و روحیه کاهش وزن پیدا کنم
  • نیاز به چند نمونه رژیم لاغری رایگان دارم.
  • تمرینات ورزشی مناسب در منزل میخواهم.

شما میتوانید به راحتی مطالب روز دنیای تغذیه جهانی را بصورت کاملا رایگان استفاده نموده و به هدف خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.